josieHpersson

På bättringsvägen…

Kategori: Allmänt

Nu tror jag att jag börjar bli återställd! Mitt halsont har nästan försvunnit helt och jag känner mig inte sådär allmänt dålig som innan. Alice var ju så söt och kom förbi med sådana där Zyx sugtabletter till mig och dom var verkligen effektiva! Det är sådana jag kommer fortsätta köpa härdanefter, dom var jättegoda också.

Har inte hänt så mycket idag. Har kollat på nya pretty little liars, HIMYM, Gossip Girl på datorn bland annat… tagit en liten tupplur, och så har jag kollat på top model Sverige och kollar nu på project runway på tvn!

Efter detta blir det att plugga till provet imorgon. Men det är tydligen bara på cirkulationen och det känner jag mig ganska stark på så det borde inte vara så supersvårt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: