josieHpersson

10/11

Kategori: Allmänt

Jag överlevde gårdagen, haha! Jag var lite trött huvudet i slutet av kvällen men då var det mest kökshantering och sopor som gällde som tur var. 

Under min "rast" så drog jag till centrum och fikade med en tjejkompis som jag inte träffat på år och dar, hon ska tydligen börja jobba som väktare och ska drogtestas idag. Läskigt! Fast hon ska inte lämna blodprov eller urinprov utan dem ska klippa av en bit av hennes hår i nacken. Lite konstigt men det är väl för att se om det finns något narkotika användande längre bak i tiden...

Efter jobbet firade vi farsdag hemma hos mina föräldrar, dem bor ju rakt över gatan från mitt jobb så det är nära och bra. Pappa fick presenter & vi fick tårta och kaffe. Pappa hade spenderat dagen med att bygga klart altanen som han renoverat och byggt ut under sommaren, det vart jättefint! 

Mamma var snäll och gav mig skjuts hem, jag var supertrött och ska ju jobba idag igen. Kör ett dagspass idag sen är jag faktiskt ledig i två dagar, hallelulja! Misstolka mig rätt nu, I love my job, men när man har sina intensiva veckor ser man fram emot ledighet. Dessutom har min skadade fot svullnat upp nu igen och det gör ont upp i benet... Det blir så när jag har mina intensiva veckor så det är skönt att det snart är över. Och så ska jag ha med mig en introduktion idag också, blir roligt, hoppas bara jag inte är allt för grötig i huvudet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: