josieHpersson

31/10

Kategori: Allmänt

Happy halloween till alla er som firar halloween idag, den rätta dagen. Imorgon är det allahelgona och det är en helt annan femma, då ska vi tända ljus och hedra våra nära som inte finns med oss längre. 

Står utanför jobbet lite, börjar om en halvtimme. Det är riktigt kallt idag! Det är bara en minusgrad men jag är påpälsad som bara den, fryser som sjutton om näsan. Har för mig att det ska gå att sticka näsvärmare? Känns som ett projekt jag borde ta tag i. Kommer ju verkligen frysa när den riktiga vintern kommer, vad klen man blivit... Är ju uppvuxen i Dalarna, detta är ju värsta högsommarvärmen typ, haha! 

Jobbar ett kort dagspass idag och så är jag sugen på afterwork innan min lediga helg. Är det lite knäppt kanske? Att vara sugen på afterwork innan man ens börjat jobba? Lite kanske... 

Mitt Solängen i mörkret <3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: