josieHpersson

27/10

Kategori: Allmänt

Igår var vi i kista igen och gick på bio. Det vart insidious chapter 2, och den var väl helt okej... Man hoppade till några gånger men det vart inga mardrömmar eller så i alla fall, jag som vanligtvis är så jäkla lättskrämd! 



Idag har jag haft en sådan där effektiv dag som jag har ibland. Har städat, pantat massa pantflaskor, gått till återvinningen, sorterat och rensat. När jag var klar med allt gick vi och handlade mat och ingredienser till cupcakes som jag stått och bakat nu på kvällskvisten. Dock vart jag inte helt nöjd, för min frosting vart alldeles för rinnig... Hade egentligen tänkt ta med några till mina pensionärer på jobbet imorgon men eftersom dem inte vart bra skippar jag det. Min syster kommer hit på tisdag kväll och då ska vi baka fler och dem blir förmodligen bättre eftersom jag har systers hjälp, så då kanske jag kan ta med några till jobbet istället! 

Nu ska jag bara ligga i sängen och kolla på tyst vittne, för imorgon ska jag jobba kväll! Undra vem jag jobbar med? Så drygt att inte veta...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: