josieHpersson

Nattjobb

Kategori: Allmänt

Var i Dalarna i helgen och hälsade på min lilla mormor som ligger på sjukhuset. Dock mår hon väldigt bra trots omständigheterna & är på glatt humör! Mormor är iofs inte känd för att klaga men ändå, skönt att veta att hon trivs på sjukhuset & har kvar sitt goda humör! 



Just nu sitter jag på mitt extrajobb, har jobbat nu inatt och slutar mitt pass om ca 2 timmar. Kan skriva lite här nu eftersom jag är klar med allt (+ lite till...) och eftersom det är lugnt just nu. Ska hem till mina föräldrar och sova en timme eller två för att sedan dra iväg till mitt ordinarie jobb på lite brandutbildning, det vill jag inte missa! 

En annan sak som händer idag är ju att mina kära småsyskon fyller 20år! Helt sjukt, kan inte fatta att dem är 20år gamla... Jag känner mig ju fortfarande som 18! Känner mig så gammal men, tiden går fort... Så ikväll ska jag och Patrik hem till min mor och far för att fira syrrorna och mig. Jag fyller ju faktiskt också år om 2 dagar, och jag jobbar kväll på min födelsedag så vi kommer inte kunna fira mig den dagen så därför passar vi på idag istället. Och jag klagar inte! 


Mina stora småsyrror...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: