josieHpersson

4/11

Kategori: Allmänt

Idag har jag en ledig dag efter min jobbhelg. Vart faktiskt lite besviken för jag hade förväntat mig 2 lediga dagar, det är vad jag brukar ha efter att ha jobbat helg! Men det är ju början på ny schemaperiod nu så det är antagligen därför. Ska inte klaga, är ledig fem dagar på raken här över helgen som kommer... 

Men idag ska jag in till Enköping i alla fall, faktiskt så ska jag hela vägen till jobbet. Jag och några jobbarkompisar ska gå ut och äta något gott och sedan gå på bio ikväll, det blir nya Thor i 3D på biografen i Enköping. Jag hittar ju inte alls i Enköping så därför åker jag hela vägen till jobbet och möter Johanna där, hon har köksturen idag så hon slutar vid halv fem ungefär. Johanna hittar lite bättre i Enköping så då hittar hon nog dit där vi ska möta de andra. Annars får vi väl virra runt, haha! 



Jag idag, har en bra hairday, äntligen. De dagarna är sällsynta hemma hos mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: