josieHpersson

Måndag, fredag, måndag?

Kategori: Allmänt

Idag ska det vara fredag, men jag tycker det känns som måndag. Det är nog för att jag varit ledig i två dagar tror jag. Det är inte för att jag är supertrött och otaggad på något vis för det är jag inte, snarare tvärt om! 

Fick finbesök från Småland igår, Patriks syster Martina och hennes man Patrik kom på besök över natten. Var roligt att se dem, var väl sisådär hundra år sedan jag träffade dem sist! De ska ju vidare till arlanda idag på morgonen, till vackra Vietnam. Lyckliga jäklar! 

Anyways, det blir jobbhelg för mig denna helg. Idag jobbar jag dag och ska ta med mig cupcakes till mina pensionärer på jobbet! Sedan jobbar jag kväll både lördag och söndag, något jag valt själv. Funderar lite smått på att följa med mina arbetskamrater ut i Enköping imorgon kväll, halloween och allt men jag vet inte. Är smått sugen fast ändå inte liksom! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: