josieHpersson

9/11

Kategori: Allmänt

Idag är ingen vanlig dag, för idag så är det farsdag! 

Ska till jobbet om ett tag, ska jobba delad tur idag (suck och stön!) det är jobbigt eftersom man har ett glapp på... 4 timmar tror jag? Mitt på dagen. Och sen så räcker inte mina adhd-mediciner för hela dagen heller så elvispen kör igång någon gång på kvällen, det suger. Men ska försöka ta 2 tabletter idag, en på morgonen och en till lunch så får vi se hur det känns och hur det går.

Har ont i mitt stackars ben efter min skada i foten också. Det går oftast bra att jobba ändå men när jag har 6-dagars veckor som jag har varannan vecka så känns det rejält i slutet av veckan. Och ingen alvedon i världen kan hjälpa mig. Kanske får gå till läkaren igen och få något annat smärtstillande utskrivet. 

När jag slutar jobbet ikväll vid 20:30 ska jag hem till mina föräldrar och fira min fina pappa. Det blir lite sent men det är svårt att fixa en bra tid som alla döttrar kan vara på plats samtidigt liksom. Så man får ta det man får! 


Världens bästa pappa, älskar dig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: