josieHpersson

Födelsedag!

Kategori: Allmänt

Igår vart jag ett år äldre igen, nu är jag 23år gammal men känner mig som 18 fortfarande. Kanske inte kroppsligt just nu eftersom min rygg krånglar, haha! Men själsligt så är jag 18år och kommer nog alltid vara det. 

Min födelsedag började med frukost på sängen, sedan somnade jag om igen... Var så fruktansvärt trött igår alltså! Men vart tvungen att gå upp vid 10:30 eftersom jag skulle iväg och jobba. När jag kommer till jobbet har vår söta nattpersonal skrivit grattis på vår whiteboard på min avdelnings kontor! Det fick arbetsdagen att kännas lite lättare. 

När jag kom hem senare på kvällen hade Patrik varit iväg och köpt sushi åt mig, och sedan åt vi almondys lemoncurd tårta som vi båda älskar. Sedan fick jag min present, en svart Michael Kors jet set travel tote som jag suktat efter hur länge som helst, vart överlycklig! Av mina föräldrar fick jag nya leopardfärgade arbetsskor, ett nyckelband som det står "underbar undersköterska" på samt massa dollar som ska sparas till New York resan i september. Av min ena syster Izabelle fick jag en väska jag ville ha från lindex med jättefint aztekinspirerat mönster & av min andra syster och hennes sambo fick jag en ring som jag suktat efter samt ett jättefint halsband! Jessica har en likadan ring fast med lila sten, och jag fick en med rosé-/beigefärgad sten. Inget jag skulle köpa själv men när den satt på ville jag inte ta av mig den, för den var helt perfekt! 





Just nu sitter jag på bussen mot Enköping, alltså mot jobbet. Har Kent på högsta volym i lurarna & livet känns sådär underbart. Ikväll ska vi först hem till Fredrika och förfesta lite innan vi drar ut på medusa, det blir min födelsedagsutgång! Är taggad som f*n för det så hoppas arbetsdagen bara flyger förbi! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: