josieHpersson

12/11

Kategori: Allmänt

2 lediga dagar firas med 2 dagar av intensiv städning! Så roligt liv har jag. Haha, nej men hemmet måste ju städas grundligt någon gång så passar på nu när jag har ledig tid och alla andra jobbar. Kör klorin och bakteriedödande för hela slanten, lite arbetsskadad kanske. Jag hatar att städa, men det är ju så skönt när det är över och allt är i sin ordning och skinande rent. Själavård skulle jag faktiskt vilja kalla det. 

Och är mitt uppe i julklappshetsen, försöker få reda på vad folk vill ha i julklapp och har faktiskt köpt en del redan. En person är i alla fall helt färdig och många är "påbörjade". Det är typ det roligaste med julen om ni frågar mig, att ge bort presenter. Även fast jag har lite ångest över om det är rätt presenter så brukar det ju bli bra till slut. Och att slå in paketen är det roligaste som finns, fina papper och snören. Helst inte juliga papper utan bara snygga papper som sticker ut under granen. Katterna tycker också det är jättekul eftersom de har någon slags fetisch för presentsnören.

På fredag ska jag ut och fira min sköna böna Natta som fyller 25år. Ska ta med mig Johanna också, så hon får träffa gänget. Tror det kommer bli bra för jag tror att alla kommer att komma överens. Jag gillar ju alla och alla tycker väl mer eller mindre om mig så då borde dem passa ihop, eller hur? 


En liten bild som jag tycker passar bra in på mig. Man tänker mycket på hur man ska bli när man blir äldre när man jobbar med äldre. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: