josieHpersson

Min halloween

Kategori: Allmänt

Klädde ut mig och drog ut på stan, allt i sista sekunden. Hade ju inte alls tänkt fira eller spexa till det, men efter jobbet fick jag sådan lust att jag liksom var tvungen. Ringde föräldrarna som kom förbi med typ 10 olika dräkter, och jag tyckte hippiedräkten passade mig bäst. Inte så läskig, men jag skulle ju på rockbar så jag får väl hoppas att jag skrämde någon stackars rocker med min peace, love and understanding attityd. 


Dagen efter gjorde jag absolut ingenting. Eller jag gjorde det jag alltid gör efter att ha varit ute i bullriga miljöer och träffat folk: jag sover. Jag sover så ni kan inte fatta. Jag sov i över ett dygn, med vissa pauser för toalettbesök och mat såklart. 
Jag blir tyvärr sådan, min kropp och min hjärna blir totalt utmattade efter att ha låtsas vara en av er normalstörda för en kväll. Alldeles för många intryck och alldeles för mycket koncentration att bete sig normalt (haha) går åt. 

Well, igår (söndag) drog jag till kista med mina systrar och såg skräckisen Annabelle. Lättskrämd som jag är så hade jag dödsångest under bioreklamen och halvvägs in i filmen tills jag insåg att den var ganska kass. Till och med jag som är så lättskrämd fick inga psykiska men efter filmen, vilket betyder att den inte var läskig. Självklart hoppade man till flera gånger men det var ingen riktig skräck som satte sig i bakhuvudet liksom. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: