Nelly.com suger!
Jag är faktiskt irriterad nu. Inget kul sätt att börja dagen på! Hade beställt en tunika från Nelly som jag skickade tillbaka pga att den absolut inte var lika fin i verkligheten ( vilket tyvärr är ett ganska vanligt skäl till att man skickar tillbaka saker just dit...) men nu får jag veta att dom gjort om sitt retursystem och att jag gjort fel och antagligen inte kommer få mina pengar tillbaka?
För det första så var påsen jag fick produkterna i välanvänd.... Plastfickan på framsidan hade dom fäst med två tejpbitar istället för lim?
När jag skulle skicka tillbaka plagget så klistrade jag på returadressen och sedan så la jag i ett papper som jag trodde var den nya returnotan. Men så var inte fallet. Nelly vill nu för tiden att man ska skriva ut returnotan själv? Dom har alltså inte råd att skicka ut en Returnota med alla beställningar de skickar iväg men de antar att alla privatpersoner har möjlighet att skriva ut dokument?
Sedan är jag grinig över att jag inte fått någon information om detta! Är man en van kund någonstans så gör man väl som man alltid gjort, inte läser man köpvillkoren varje gång, eller? För jag lovar att det är det dom kommer säga, att jag får skylla mig själv för att jag inte läst köpvillkoren!
Aja, en sak är ju säker och det är att dem har förlorat en trogen kund!